راهنمای خرید شارژر و کابل شارژر با کیفیت

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

راهنمای خرید شارژر و کابل شارژر با کیفیت
بازدید : 230

یکی از ضروری ترین لوازم جانبی که به طور مستقیم بر عمر و کیفیت باتری ها تأثیر می گذارد، شارژر است. شارژر ضعیف یا نامناسب می تواند به باتری آسیب برساند و مشکلات دیگری مانند داغ شدن بیش از حد یا باد شدن را ایجاد کند. بنابراین لازم است در هنگام خرید از ویژگی های شارژر و کابل مناسب برای باتری مورد نظر آگاهی داشته باشید تا در هنگام استفاده از آن بهترین نتیجه را بگیرید. اگر به دنبال راهنمای شارژر و کابل شارژر با کیفیت هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

آمپر شارژر موبایل
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، سازگاری جریان شارژر با باتری گوشی است. قطعا خرید شارژری که روی گوشی شما آمپر نباشد فقط پول و زمان شما را هدر می دهد. جریان شارژ یا شارژر آمپر به مقدار جریان الکتریکی منتقل شده در واحد زمان اشاره دارد که مقدار آن با آمپرمتر اندازه گیری می شود.

توصیه می کنیم از شارژرهایی که آمپر کمتری نسبت به ظرفیت باتری گوشی شما دارند استفاده نکنید، زیرا این نوع شارژرها ظرفیت کافی برای شارژ باتری موبایل شما را ندارند و ممکن است به آن آسیب بزنند. علاوه بر این، اگر میزان آمپر شارژر کمتر از ظرفیت باتری باشد، شارژ باتری بیشتر طول می کشد که باعث گرم شدن باتری گوشی می شود. در نتیجه آمپری که روی شارژر نوشته می شود باید هم اندازه یا بالاتر از آمپری باشد که برای باتری دستگاه تعیین شده است تا دستگاه به کندی شارژ نشود و آسیبی نبیند.

 

با در نظر گرفتن این موضوع، هنگام خرید شارژر، در نهایت شارژری خواهید داشت که دستگاه شما را در سریع ترین زمان و در کمترین زمان شارژ می کند.

برای خرید انواع شارژر می توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

انواع کابل شارژر موبایل
کابل های شارژر مختلفی برای دستگاه های مختلف وجود دارد که از نظر نوع کانکتور، سرعت انتقال نیرو و ظاهر متفاوت هستند. در حال حاضر، رایج ترین انواع کابل شارژر مورد استفاده شامل موارد زیر است:

کابل شارژ Micro-USB
Micro کابلی است که با ظهور گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گرفت به طوری که تمامی تولیدکنندگان گوشی های هوشمند به جز اپل در سال های اولیه طراحی گوشی های هوشمند، دستگاه های خود را برای این نوع کابل ها طراحی کردند. اگرچه امروزه کابل میکرو جایگزین گزینه های دیگری شده است که کیفیت و سرعت بالاتری دارند اما همچنان برای برخی از گوشی های تولید شده در سال 2017 یا 2018 از آن استفاده می شود.کابل میکرو ابعاد بسیار کوچکی دارد و برای بلندگوها، میکروفون ها و میکروفون ها نیز قابل استفاده است. هدفون

کابل شارژ Type-C
شارژر نوع C برای موبایل
کابل شارژ USB-C
کابل تایپ C در سال 2016 معرفی شد، از این رو شاهد استفاده بیشتر از این نوع کابل در کنار گوشی های هوشمند جدیدتر هستیم. این گزینه نسبت به کابل میکرو کیفیت شارژ بهتر و سرعت بالاتری را ارائه می دهد. نکته دیگر در مورد این کابل دو طرفه بودن کانکتور است که به صورت متقارن طراحی شده و نیازی به ورود از جهت خاصی به پورت ندارد. کابل Type-C به گونه ای طراحی شده است که از نظر ظاهری نازک تر باشد و اکنون در اکثر گوشی ها و لوازم الکترونیکی یافت می شود.

 

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 10 فروردين 1401 ساعت : 17:38
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید