جاهای دیدنی شهر اهواز

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

جاهای دیدنی شهر اهواز
بازدید : 242

خرید بلیط چارتر تهران اهواز از آس چارتر

اگر قصد مسافرت به اهواز از شهر تهران به شهر اهواز را دارید، می توانید بلیط چارتری تهران اهواز را از این سایت با قیمت بسیار مناسب و در هر ساعتی از روز و هر روز از هفته خریداری کنید.

سرای عجم (بنای تاریخی عجم)
سرای عجم به دلیل ویژگی‌های معماری باشکوهش شناخته شده است. ستون‌های کنده‌کاری‌شده، سرداب‌های زیبا و پنجره‌های چوبی خیره‌کننده این سازه آجری، زیبایی‌های چشم‌گیر بنا را به همراه دارد. متاسفانه این خانه باستانی به تازگی توسط مالک ویران شده است.

خانه های چشم نواز
اهواز خانه های زیبایی در نقاط مختلف شهر دارد که قدمت آن به دوران قاجار و پهلوی می رسد. قدمت خانه دادرس در مرکز شهر به دوران قاجار برمی گردد. خانه ماپار دارای تزیینات زیبا و درهای چوبی است که قدمت آن به دوره پهلوی می رسد. خانه نفیسی یکی دیگر از خانه های زیبا است که در فهرست آثار ملی نیز به ثبت رسیده است.

بازار عبدالحمید
این بازار که به قدیمی ترین بازار اهواز معروف است، مرکز تجارت بوده است. توجه داشته باشید که کاروانسرای شیخ خزعل نیز در این بازار قرار دارد. اگر به دنبال خرید اجناس ارزان هستید، اینجا محل مناسبی برای رفتن به خیابان سعدی است.

بازار کاوه
اگر گردشگر غذا هستید و یا به دنبال مکانی برای خرید سوغاتی های اصیل محلی هستید، باید سری به بازار کاوه بزنید. خرما، ارده، میگو و ماهی خوشمزه را در این بازار می توانید پیدا کنید.
در جنوب شرقی میدان شهدا می توانید از بازار کاوه دیدن کنید.

لشکر آباد
فلافل های معروف اهواز چطور؟ خب لشکرابر مرکز اصلی فلافل های تند اهوازی است. لشکر آباد را برای چشیدن فلافل های محلی اهوازی واقعی از دست ندهید. پیدا کردن این مکان آسان است، فقط منطقه لشکر آباد را پیدا کنید و به میدان لشکر آباد بروید.

 

موزه هنر معاصر
اگر بیشتر اهل هنر هستید، ممکن است این موزه را شگفت انگیز بیابید. نزدیک به خیابان نادری است و هفتاد شاهکار هنری در موزه‌ها نگهداری می‌کنند که از میان آنها شصت اثر متعلق به هنرمندان اهوازی است. این موزه در سال 1959 ساخته شد و شامل پنج گالری است.

جاذبه های گردشگری اهواز: نقاط دیدنی طبیعی
اگر بیشتر دنبال ماجراجویی هستید و به دنبال مکان های طبیعی زیبا هستید، ممکن است دوست داشته باشید از این مکان ها دیدن کنید:

رودخانه کارون
کارون که از رشته‌های زاگرس شروع می‌شود و به سمت استان خوزستان حرکت می‌کند، طولانی‌ترین رود ایران است. رودخانه کارون در وسط شهر قرار دارد و آن را به دو قسمت تقسیم کرده است. یک ضلع برای ساختمان های دولتی و سمت دیگر برای کارکردهای صنعتی و مسکونی مشخص شده است.

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت : 13:2

لوله بازکنی غرب تهران 24 ساعته
بازدید : 242

2- با استفاده از پیچ گوشتی از بالای سینک، پیچ را باز کنید. سیفون زیر سینک را با یک دست باز کنید. اگر سینک دو لگن دارد، لگن دوم را با پیچ گوشتی باز کنید.


3- لوله شلنگ را از دیوار جدا کرده و یک لگن زیر اتصالات قرار دهید. تمام اتصالات لوله را به حیاط یا محل شستشو ببرید و همه آنها را جدا کنید. شعبه دیگر ما در لوله بازکنی مرز


4- بعد از بازکردن لوله ها می بینید که تمام چربی ها به دیواره شلنگ و سیفون می چسبند.


5- دیواره لوله ها را با اسکاچ و مایع ظرفشویی کاملا بشویید. اگر دست شما به داخل شلنگ نمی رسد، می توانید از سیم استفاده کنید.


6- پس از شستن، تمام یراق آلات را در لگن قرار دهید و مانند عکسی که گرفته اید، در جای خود ببندید.


7- در صورت بروز مشکل در هنگام باز و بسته شدن اتصالات می توانید با شرکت لوله بازکنی غرب تهران تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما به صورت شبانه روزی شما را راهنمایی خواهند کرد.


لوله بازکنی در غرب تهران

لوله بازکنی چاه زهکشی در غرب تهران با خودروهای 12000 لیتری و 8000 لیتری.


توسط پمپ های مکنده و مکنده جهت استفاده در انواع چاه های عمیق و سپتیک تانک با ارتفاع زیاد.


لایروبی چاه های قدیمی توسط حفاران مجرب و ماهر بدون پر کردن مجدد در مدت زمان کوتاه.


، تخلیه چاه در تهران، حفر چاه در تهران، رفع نم در تهران، رفع بوی بد فاضلاب تهران، رفع گرفتگی در تهران.


خدمات ما شامل

لوله باز تخلیه چاه غرب تهران و سپتیک تانک رطوبت زدایی. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در آشپزخانه، توالت، پشت بام، حمام. توالت خانه و لوله های مسدود شده ایرانی با قیر و سیمان با بهترین قیمت و ابزار در اسرع وقت. مجرب ترین سرویس کاران را به صورت 24 ساعته در سراسر تهران بزرگ بدون هیچ گونه آسیبی ارائه می دهیم.


اگر ساختمان یا آپارتمان شما بوی بد می دهد، فقط با ما تماس بگیرید. اگر چاه شماست و نیاز به تخلیه چاه دارید با تانکرهای بزرگ و کوچک و پمپ لجن کش و زهکش و مخزن مکنده در خدمت شما هستیم.


مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد. آیا نیاز به حفر چاه دارید یا می خواهید یک چاه قدیمی را تعمیر کنید؟ در مورد هرگونه خدمات فنی و مهندسی ساختمان و تاسیسات از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

سرویس لوله بازکنی غرب تهران بدون کثیف کاری 24 ساعته فوری و توسط تیمی ماهر تنها با یک تماس.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401 ساعت : 10:7

نکات مهم در خرید تاج گل فانتزی
بازدید : 231

گل ها همیشه زیبا هستند اما استفاده و چیدمان نادرست و انتخاب نادرست شما را از دستیابی به ترکیبی زیبا در نهایت باز می دارد. به همین دلیل بهتر است در خرید تاج گل فانتزی به چند موضوع مهم توجه کنید: پایه های استفاده شده برای تاج ها چوبی و فلزی بوده و با توجه به کیفیت متریال به کار رفته در آن ها دارای استحکام و دوام متفاوتی می باشند. در صورتی که قصد دارید در اکلیل فانتزی مورد نظر از تعداد زیادی گل استفاده کنید، حتما به مواد پایه آن توجه کنید تا ضربه و جابجایی منجر به از هم پاشیدگی آنها نشود.

طراوت و طراوت گل ها را فراموش نکنید. با توجه به اینکه تاج گل اغلب در فضای باز یا فضاهای شلوغ داخلی استفاده می شود، بنابراین باید از گل هایی استفاده کرد که مقاومت خوبی در برابر گرما یا سرما داشته باشند و ظاهر آنها به سرعت تغییر نکند. تاج ها در یک، دو و سه طبقه موجود می باشند. با توجه به نوع مونتاژ بهتر است یکی از گزینه های مناسب را انتخاب کنید و به جابجایی و حمل و نقل آنها توجه کنید.

سفارش اینترنتی تاج گل تهران فانتزی

فروشگاه اینترنتی گل بهار یکی از شناخته شده ترین مجموعه هایی است که امکان سفارش آنلاین تاج گل فانتزی را در تهران فراهم کرده است. گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه فروش تاج گل افتتاحیه می باشد. این مجموعه با استفاده از گل های متنوع و کاملاً سرسبز، انواع تاج گل و دسته گل برای صومعه های مختلف را با قیمت مناسب عرضه می کند و پس از ثبت خرید در مدت زمان کوتاهی سفارش را در محل تحویل می دهد.

تاج گل نمایشگاه در تهران

گالری گل بهار در بازار گل محلاتی شهر بزرگ تهران در زمینه فروش تاج گل واقع شده است. تنوع، کیفیت و سرعت در تهیه و ارسال سفارش از ویژگی های بارز گالری گل بهار است. اگر قصد خرید تاج گل نمایشگاهی در تهران را دارید و به دنبال فروشگاهی با تنوع و کیفیت بالا هستید، گالری گل بهار را به شما معرفی می کنیم. برای ثبت سفارش انواع تاج گل در تهران کافی است روی لینک کلیک کنید.

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت : 22:5

کلایمر چیست و در مورد انواع آن چه می دانید؟
بازدید : 233

از زمانی که ساخت و ساز بلندمرتبه ها رایج شد، بحث جابجایی مصالح، نظافت و تعمیر نمای ساختمان ها همواره مورد توجه بوده است. آنچه در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از داربست می باشد. علاوه بر مزایای نسبتا خوب داربست، خطراتی نیز دارد. این امر کارشناسان را بر آن داشت تا تجهیزات داربست جایگزینی را توسعه دهند که هم ایمنی بیشتر و هم سهولت کار را فراهم کند. وسیله ای که برای این منظور اختراع شد به کوهنورد معروف است. در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که کلایمر چیست و چند نوع کلایمر در بازار موجود است.

خطرات استفاده از داربست چیست؟

قبل از بررسی اینکه کلایمر چیست و قیمت خرید کلایمر را بدانیم، بهتر است در مورد سیستم داربست سنتی که هنوز در بسیاری از پروژه ها استفاده می شود صحبت کنیم. البته در پروژه های بلندمرتبه با تعداد طبقات زیاد دیگر استفاده از داربست توجیه ندارد و امکان پذیر نیست. اما استفاده از داربست علاوه بر خطرات ناشی از مسائل ایمنی، دارای نقاط ضعف دیگری نیز می باشد که عبارتند از:

1- به دلیل نبود ایمنی مناسب، احتمال سقوط افراد از ارتفاع وجود دارد.
2- داربست ها بدون محافظ های مخصوص طراحی می شوند. در نتیجه ممکن است افراد در هنگام حرکت با اشیاء دیگری در موقعیت مواجه شوند و این امر می تواند عواقب فیزیکی برای آنها داشته باشد.
3- داربست فلزی است. در صورت بی احتیاطی در هنگام ساخت تاسیسات برقی ساختمان، خطر برق گرفتگی در محل پروژه وجود دارد.
4- اتصالات داربست در برابر شرایط جوی و فشار آسیب پذیر هستند. در نتیجه ممکن است این مفاصل نتوانند به درستی شکل بگیرند و باعث ریزش داربست شوند.
5- موضوع تردد روی داربست نیز چالش برانگیز است. برای تسهیل این امر از تخته های چوبی استفاده می شود. اما اگر فقط یک بار سعی کنید روی این تخته ها راه بروید، متوجه می شوید که امنیت چندانی ندارند.
6- نصب داربست فرآیندی زمان بر است و قسمت های مختلف ساختمان باید به مدت طولانی معلق باشد.
7- استفاده از داربست برای تعمیرات و نظافت ساختمان جلوه نامناسبی برای آن ایجاد می کند.
مجموعه این عوامل امکان استفاده از کلایمر را به عنوان جایگزین داربست در ساختمان های بزرگ و بلند فراهم می کند.

کلایمر چیست؟

Climber نوعی آسانسور است که برای دسترسی به فضاهای اطراف ساختمان های مختلف استفاده می شود. فرقی نمی کند که با یک ساختمان مرتفع سر و کار دارید یا یک مانع. در تمامی این موارد استفاده از کلایمر برای دسترسی به بخش های بالایی و جانبی سازه کاملا امکان پذیر است. این تجهیزات در بسیاری از صنایع مانند پتروشیمی ها، پالایشگاه ها و نیروگاه ها نیز رایج است. اما چیزی که بیشتر به عنوان یک برنامه کلایمر دیده می شود بیشتر به ساخت و ساز مربوط می شود که تقریباً همه ما آن را دیده ایم.

با ورود کلایمر به بازار، استفاده از آن در مقایسه با داربست کار را بسیار آسان کرد و همچنین سرعت فعالیت ها را افزایش داد. نام دیگر کلایمر چیست؟ در بازار به این دستگاه آسانسور نیز می گویند. کوهنوردها در مدل ها و ظرفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند و هر کدام برای پروژه های خاص مناسب و قابل استفاده می باشند. در ادامه بیشتر در مورد انواع کوهنورد صحبت خواهیم کرد.

نقش کوهنورد چیست؟

همانطور که گفته شد برای دسترسی به نمای بیرونی سازه ها از climber استفاده می شود. به طور کلی، برخی از برنامه های کاربردی که می توان برای کلیپر فهرست کرد عبارتند از:

1- انتقال و جابجایی مصالح در طبقات مختلف
2- جابجایی و نگهداری اپراتور جهت اجرای نمای بیرونی ساختمان
3- تعمیرات خارجی سازه ها
4- نظافت نمای بیرونی ساختمان ها
این چهار مورد به عنوان کاربردهای اصلی کلیپر یا آسانسور شناخته می شوند. در ادامه به انواع این دستگاه و همچنین مزایای آن می پردازیم.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ساعت : 18:58

10 نویسنده برتر فیلم های خارجی
بازدید : 227

1. کوئنتین تارانتینو
نویسنده | سگ های مخزن

کوئنتین جروم تارانتینو در ناکسویل، تنسی به دنیا آمد. پدرش، تونی تارانتینو، یک هنرپیشه و نوازنده ایتالیایی-آمریکایی اهل نیویورک است و مادرش، کانی (مک هیو)، یک پرستار از تنسی است. کوئنتین در چهار سالگی به همراه مادرش به تورنس، کالیفرنیا نقل مکان کرد.

در ژانویه سال ...

کریستوفر نولان
2. کریستوفر نولان
نویسنده | اصل

کریستوفر نولان، نویسنده و کارگردان تحسین شده، که بیشتر به خاطر داستان سرایی مغزی، اغلب غیرخطی، معروف است، در 30 ژوئیه 1970 در لندن، انگلستان به دنیا آمد. در طول 15 سال فیلمسازی، نولان از فیلم‌های مستقل کم‌هزینه به کار بر روی برخی از بزرگترین بلاک‌باسترهای ساخته شده تبدیل شده است.

...

جوئل کوئن
3. جوئل کوئن
تولید کننده | تصنیف باستر اسکروگز

جوئل دانیل کوئن یک فیلمساز آمریکایی است که به طور منظم با برادر کوچکترش ایتان همکاری می کند. آنها Raising Arizona، Barton Fink، Fargo، The Big Lebowski، True Grit، O Brother Where Are You?، Burn After Reading، A Serious Man، Inside Llewyn Davis، Hail Caesar و دیگر پروژه ها را ساختند. جوئل...

و اتان کوئن

مایکل مان
4. مایکل مان
تولید کننده | خودی

مایکل مان، نامزد چهار بار جایزه اسکار، به عنوان کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده، خود را به عنوان یکی از مبتکرترین و تاثیرگذارترین فیلمسازان سینمای آمریکا معرفی کرده است. پس از نویسندگی و کارگردانی فیلم تلویزیونی جریکو مایل (1979) برنده جایزه امی Primetime، Mann ...

فرانک دارابونت
5. فرانک دارابونت
نویسنده | مسیر سبز

فرانک دارابونت، نامزد سه جایزه اسکار، در سال 1959 در اردوگاه پناهندگان در مونتبلیارد، فرانسه، پسر والدین مجارستانی که در جریان انقلاب نافرجام 1956 مجارستان از بوداپست گریخته بودند، به دنیا آمد. او که در کودکی به آمریکا آورده شد، همراه با خانواده اش در لس آنجلس اقامت گزید و در هالیوود High...

سرجیو لئونه
6. سرجیو لئونه
نویسنده | روزی روزگاری در آمریکا

سرجیو لئونه عملاً در سینما متولد شد - او پسر روبرتو روبرتی (A.K.A. Vincenzo Leone)، یکی از پیشگامان سینمای ایتالیا، و بازیگر Bice Valerian بود. لئونه در اواخر نوجوانی وارد سینما شد و به عنوان دستیار کارگردان هم برای کارگردانان ایتالیایی و هم کارگردانان آمریکایی که در ...

وس اندرسون
7. وس اندرسون
نویسنده | آقای فاکس فوق العاده

وسلی ولز اندرسون در هیوستون تگزاس به دنیا آمد. مادرش، تگزاس آن (باروز)، باستان‌شناسی است که به مشاور املاک تبدیل شده است، و پدرش، ملور لئونارد اندرسون، در تبلیغات و روابط عمومی کار می‌کرد. او دو برادر به نام های اریک و مل دارد. پدر و مادر اندرسون زمانی که او کودکی خردسال بود از هم جدا شدند.

مارتین اسکورسیزی
8. مارتین اسکورسیزی
کارگردان | راننده تاکسی

مارتین چارلز اسکورسیزی در 17 نوامبر 1942 در کوئینز، شهر نیویورک، در خانواده کاترین اسکورسیزی (با نام خانوادگی کاپا) و چارلز اسکورسیزی که هر دو در منطقه پوشاک منهتن کار می کردند و خانواده هایشان هر دو از پالرمو، سیسیل آمده بودند، به دنیا آمد. او در همسایگی ایتالیای کوچک بزرگ شد که بعداً ...

دیمین شزل
9. دیمین شزل
نویسنده | لا لا لند

Damien Sayre Chazelle کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی است. او در پراویدنس، رود آیلند به دنیا آمد. مادرش، سلیا سیره (مارتین) شازل، نویسنده آمریکایی-کانادایی و استاد تاریخ در کالج نیوجرسی است. پدرش برنارد شازل، یوجین هیگینز فرانسوی-آمریکایی است...

درو گدارد
10. درو گدارد
تولید کننده | مریخی

درو گدارد در لوس آلاموس، نیومکزیکو بزرگ شد. او در دبیرستان لوس آلاموس در لس آلاموس، نیومکزیکو تحصیل کرد و در سال 1993 فارغ التحصیل شد. سپس در دانشگاه کلرادو تحصیل کرد و پس از فارغ التحصیلی به عنوان دستیار تولید در لس آنجلس مشغول به کار شد. اسکریپت مشخصاتی که درو بر اساس Six Feet Under (2001) نوشت.

https://farafilm.net/

نویسنده :
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت : 14:51

انواع دستکش دوچرخه سواری
بازدید : 235

دستکش های دوچرخه سواری انواع مختلفی دارند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در خلیج وحیدی اطلاعات کاملی در مورد خرید دستکش دوچرخه سواری بدست خواهید آورد. داشتن یک جفت دستکش دوچرخه سواری مناسب، حتی اگر مدل های بسیار ارزانی باشند، به شما کمک می کند هنگام رکاب زدن احساس خوبی داشته باشید، اما دستکش ها نیز مدل های مختلفی دارند که می توانید بر اساس زمان ها و شرایط مختلف از آنها استفاده کنید. استفاده کنید. در این پست از مجله خلیج وحیدی می خواهیم اطلاعات جامعی در مورد دستکش دوچرخه سواری در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید. قبل از هر چیز بهتر است بدانید چرا هنگام دوچرخه سواری از دستکش استفاده می شود؟ و سپس به انواع این دستکش ها می پردازیم و در نهایت با چند توصیه بهترین نکات را برای خرید در اختیار شما قرار می دهیم.

از دستکش دوچرخه سواری استفاده کنید

فرقی نمی‌کند که کجا قصد سواری دارید، چه در شهر یا خارج از شهر با یک تور دوچرخه‌سواری یا اصلاً در مسیر دوچرخه سواری، مهم است که همیشه حداقل یک دلیل برای استفاده از دستکش وجود داشته باشد. نیاز شما، شما می توانید ارزان ترین تا گران ترین مدل ها را خریداری کنید. اول از همه، اجازه دهید در مورد بهترین فصل های دوچرخه سواری، بهار و تابستان صحبت کنیم. استفاده از دستکش در این فصول از تابش مستقیم آفتاب به دست جلوگیری می کند، ثانیاً اگر تعادل خود را از دست بدهید و روی زمین بیفتید کف دست شما پوشیده شده و خط و خش به حداقل می رسد و سوم اینکه احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. . وقتی دوچرخه را کنترل می کنید. این سه دلیل مهمی است که دوچرخه سواران را به استفاده از آن ترغیب می کند. در مورد فصول پاییز و زمستان چندین دلیل دیگر به موارد فوق اضافه می شود، یکی جلوگیری از ورود سرما به دست و دیگری عدم لیز خوردن دست روی فرمان و کاملاً ضد آب بودن به صورت حرفه ای. مدل ها.

انواع دستکش دوچرخه سواری

از آنجایی که دستکش های دوچرخه سواری به دو قسمت با انگشت و بدون انگشت تقسیم می شوند، می توانید برای هوای گرم یک جفت دستکش داشته باشید که نصف انگشت است و برای هوای سرد نیز می توانید دستکش انگشتی بخرید. اما هر یک از این دسته بندی ها نیز به چند قسمت تقسیم می شوند که در ادامه به آن می پردازیم. دستکش های ورزشی بدون انگشت، بدون انگشت، زمستانی و معمولی مدل های مختلفی از دستکش های مورد استفاده دوچرخه سواران هستند و از این نوع دستکش ها می توان به عنوان دستکش های معمولی برای ورزش های دیگر استفاده کرد.

ویژگی های مختلف دستکش های ورزشی

قابلیت تنفس: پارچه دستکش باید به گونه ای باشد که از خروج بخار آب جلوگیری نکند. پارچه های قابل تنفس در روزهای گرم عالی هستند و پوست شما را خشک و لطیف نگه می دارند.

مچ بند: دستکش باید یک چسب محکم کننده در اطراف آن داشته باشد تا به خوبی در دستان شما قرار گیرد.

قابلیت حفاظتی دستکش: انواع دستکش از مواد نازک تا ضخیم تولید می شود که هر چه پارچه دوام بیشتری داشته باشد عملکرد بهتری در برخورد با زمین و موانع دارد.

ضد آب: دستکش های ضد آب ویژگی ای هستند که با ایجاد محافظ ضد آب یا پارچه ضد آب روی دستکش ایجاد می شود اما باید مراقب این نوع دستکش ها باشید زیرا برای روزهای گرم فضای تنفسی ندارند. مناسب نیستند.

زیره دستکش: معمولا جنس یا نوع زیره دستکش با سطح دستکش متفاوت است و دلیل آن عدم لیز خوردن در هنگام دوچرخه سواری است.

گرما: دستکش های زمستانی با عایق های مختلف ساخته می شوند تا از دوچرخه سواران در برابر سرما محافظت کنند. این عایق های مختلف این مدل ها را کمی سنگین کرده و عملکرد آن ها را کمی تحت تاثیر قرار می دهد.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 15:23
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید