تهران کلایمر و فرق داربست با کلایمر

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

تهران کلایمر و فرق داربست با کلایمر
بازدید : 287

کلایمر ، به دلیل امنیت و هزینه کم نسبت به داربست بهترین جایگزین داربست می باشد.

برای اجاره کلایمر با تهران کلایمر در تماس باشید یا با شماره 09121172669 در تماس باشید.

4 خطر مشترک و نحوه کاهش قرار گرفتن در معرض خطر
در مطالعه اداره کار و آمار (BLS) ، 72٪ از کارگران مصدوم در حوادث داربست علت این حادثه را یا چوب زیر بغل یا تکیه گاه دادن یا لیز خوردن کارگر یا سقوط آن توسط یک شی در حال سقوط دانستند.

داربست ها با تقریباً 65٪ نیروی کار درگیر از داربست ها ، یک امر اساسی در صنعت ساختمان هستند.

در صورت استفاده صحیح ، داربست می تواند در وقت و هزینه قابل توجهی صرفه جویی کند. اگرچه راحت و ضروری هستند ، اما چهار خطر عمده مرتبط با جراحات کارگری وجود دارد که همه باید از آنها برای ایمنی مناسب داربست آگاه باشند.

1. داربست سقوط می کند.
دلیل این سقوط ، عدم وجود حفاظ ، نصب نادرست گاردریل و عدم استفاده از سیستم های شخصی سقوط در صورت لزوم است.

استاندارد OSHA نیاز به محافظت در برابر سقوط دارد وقتی که ارتفاع کار به 10 یا بیشتر می رسد.

استانداردهای OSHA حداقل سطح حفاظت را نشان می دهد. بسیاری از پیمانکاران عمومی هنگام کار بر روی داربست ها به 100٪ حفاظت در برابر سقوط در 6 'یا بیشتر نیاز دارند. این پیمانکاران با بیش از حداقل الزامات استاندارد OSHA ، حاشیه ایمنی را افزایش می دهند.

عدم دسترسی مناسب به سکوی کار داربست دلیل دیگری برای سقوط از داربست است.

دسترسی به صورت یک نردبان ایمن ، برج پله ، سطح شیب دار و غیره هر زمان که تغییر عمودی 24 اینچی در یک سطح بالا یا پایین ایجاد شود ، لازم است.

ابزار دستیابی باید قبل از نصب داربست تعیین شود و کارمندان هرگز مجاز به بالا رفتن از روی مهاربندهای متقاطع برای حرکت عمودی یا افقی نیستند.

 

2. سقوط داربست
نصب مناسب داربست برای جلوگیری از این خطر خاص ضروری است. قبل از نصب داربست ، باید تعدادی از فاکتورها را حساب کرد.

مقدار وزنی که داربست برای نگهداری آن لازم است از جمله وزن خود داربست ، مواد و کارگران باید در نظر گرفته شود.

پایداری پی ، قرارگیری تخته های داربست ، فاصله از داربست تا سطح کار و الزامات اتصال فقط چند مورد دیگر است که باید قبل از ساخت داربست در نظر گرفته شود.

یک فرد آگاه که می تواند از قبل برنامه ریزی کند ، احتمال آسیب دیدگی را کاهش می دهد و برای هر کاری پس انداز می کند.

با این حال ، هنگام ساخت ، جابجایی یا برچیدن داربست ، یک فرد آگاه ، که به عنوان فرد دارای صلاحیت داربست نیز شناخته می شود ، باید حضور داشته باشد.

یک فرد ذی صلاح همچنین باید روزانه داربست را بازرسی کند تا اطمینان حاصل کند که ساختار در شرایط ایمنی باقی مانده است.

ساخت و ساز نادرست می تواند منجر به ریزش کامل داربست یا سقوط اجزای سازنده شود - هر دو می توانند کشنده باشند.

3. ضربه خوردن از مواد
کارگران داربست تنها افرادی نیستند که در معرض خطرات مربوط به داربست قرار دارند. بسیاری از افراد بر اثر اصابت مواد یا ابزاری که از سکوهای داربست افتاده است زخمی یا کشته شده اند.

این افراد باید از سقوط اشیا محافظت شوند. OSHA ایجاب می کند که این کار به یکی از دو روش انجام شود.

اولین مورد نصب تخته های انگشتان پا یا شبکه بر روی سیستم عامل های کار است تا از افتادن این موارد به زمین یا محل کار سطح پایین جلوگیری کند. گزینه دیگر ، ایجاد موانعی است که از نظر جسمی از راه رفتن افراد در زیر سیستم های کار جلوگیری می کند.

نوار احتیاط یا خطر اغلب در تلاش است تا مردم را از خطرات بالای سر دور نگه دارد اما اغلب نادیده گرفته می شود و یا ایجاد می شود که ممکن است در معرض خطرات قرار گیرد. یک سیستم مقاوم تر مانند مش پلاستیکی یا موانع چوبی معمولاً موثرتر و نگهداری آن بسیار آسان تر است.

هنگامی که افراد به طور بالقوه می توانند به اندازه کافی نزدیک شوند تا در اثر سقوط اشیا struc ضربه خورده باشند ، ایجاد موانعی برای جلوگیری از ورود آنها به منطقه ای که اشیا می توانند سقوط کنند ، بهترین روش شناخته شده است. صرف نظر از نوع محافظت از اشیا falling در حال سقوط استفاده شده ، بسیار مهم است که افراد دیگر در محل کار از کار بالایی آگاه باشند.

4. برق گرفتگی
یک بار دیگر ما به دنبال برنامه ریزی هستیم و فرد صالح اطمینان می دهد که در هنگام استفاده از داربست خطرات الکتریکی وجود ندارد.

حداقل 10 'باید بین داربست و خطرات الکتریکی حفظ شود. اگر این فاصله را نمی توان حفظ کرد ، در این صورت خطر باید توسط سیستم برق از برق خارج شده یا به درستی عایق بندی شود. هماهنگی بین شرکت برق و شرکت در حال نصب / استفاده از داربست نمی تواند بیش از حد بیان شود.

در آخر اینکه ، همه کارکنانی که روی داربست کار می کنند باید آموزش مستند داشته باشند. مباحث آموزش باید شامل شناسایی و پیشگیری از خطرات سقوط ، ابزارهای سقوط کننده و خطرات مواد و آگاهی از خطرات الکتریکی باشد.

نویسنده :
تاریخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400 ساعت : 1:11
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید